donderdag 9 mei 2013

HOME met een jasje

Zoonlief kwam tot de ontdekking dat hij al zijn korte broeken en bijna al zijn
T-shirts van verleden jaar niet meer aan kan.
Hij groeit als kool de laatste tijd, nog 3 cm en we zijn even lang!
 
Dus zijn we vandaag naar Leiden gefietst en hebben 2 nieuwe korte broeken en 2 T-shirts gekocht (in "grote mannen"maat). Voorlopig kan hij dus weer even vooruit.
 
Daarna hebben we sushi gegeten, dat vindt hij zooo lekker! En ik stiekem ook....
 
De postbode is ook deze week mijn huis niet voorbij gegaan.
Kijk maar:

De envelop alleen al was een kunstwerk!
 
En dan de spulletjes die er in zaten.......

Heel veel knoopjes, mooie harten, knijpertjes, kaartjes, mooie stickers en nog veel meer...
 
Lieve Joke van Musjes Kleurtjes, nogmaals ontzettend bedankt!
 
 
Ook Joan van Alles met lint heeft mij onwijs leuke spulletjes gestuurd

Dit zat ook al in zo'n prachtige envelop, wat een werk zeg!


In de envelop zat oa. een zelfgemaakte boekenlegger en geurzakje, stempels, heerlijke thee en een heel fijne harthanger.
 
Ben er erg blij mee, wat ben ik weer verwend.
 
Joan, de envelop voor jou gaat van de week op weg.
 
Gisteravond toen ik tv zat te kijken viel mijn oog op de HOME letters in de vensterbank. Wat zagen die er zielig kaal uit...
 
Ik heb toen maar even een jasje voor ze gehaakt
Grappig he?
 
Bij de Hema heb ik vandaag ook nog wat touw en tape gekocht 
 
Zo......en dan nu even een theetje en met de voetjes op de bank.
 
Fijne avond nog!
 
Liefs,
Cindy
 
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post heb je gekregen, echte verwennerij! Is de noteswap ook goed bevallen? Mag ik vragen hoe je aan je blognaam komt, want je heet zelfs anders? Just curious...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke post! Als het goed is dan is mijn pakje op weg naar jouw huis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne post van Joke en ook van Joan, ik ken ze allebei en ze hebben een heel eigen stijl, leuk om te zien. Joan kan toveren met lintjes hè ?! Knap vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid, wat ben je weer lekker verwent! Geniet van je leuke spulletjes! Die eerste envelop ziet er inderdaad kunstig uit!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke geweldige verwenpost weer meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je het leuk vind,je andere vlop is ook super en touw is altijd leuk en tape haha,daar kun je nooit genoeg van krijgen en fijn dat zoonlief weer passende kleren heeft,heel belangrijk,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen