donderdag 2 mei 2013

Knutseldefrutsel

Het is al weer een week geleden sinds mijn laatste bericht.....wat vliegt de tijd!
 
Het is dan ook best een drukke tijd geweest hier: verjaardag zoon, verjaardag paps, al die verjaardagen (en alvast de mijne) gevierd en natuurlijk koninginnedag! 
 
Zoonlief en zijn lieve nichtje hadden hun favoriete plekje op de (nieuwe) bank al snel gevonden
Wat een schatjes he?
 
Ik ben ook lekker aan het knutselen geweest met papier en heb een bedankje gemaakt voor iemand die iets voor mij aan het maken is. Ik hoop binnenkort mijn nieuwe aanwinst(en) te kunnen laten zien
 
 
 
Ook ontving ik weer hele leuke post van Emilie van Atelier Eem
In de envelop zat o.a. hartjes stickers, boekenlegger, "vergeet mij niet"zaadjes, waxinelichtjes en een lieve brief.
Emilie, mijn post voor jou is ook al onderweg hoor!
 
Heb ook nog wat leuke bloemetjes gehaakt in frisse kleurtjes
Als je binnenkort een snailmail van mij ontvangt, heb je grote kans dat deze blommetjes er bij zitten.
 
Fijne avond nog!
 
Liefs,
Cindy
 
PS Wil je ook met mij snailmailen, stuur je dan even een mailtje ?
 
 


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kidz zeg, gezellie zo op de bank .
    En wat grappig dat jij nu ook die envelopjes namaakt , leuk idee is dat he ? Heb er al meerdere gemaakt .
    Mooie post heb je gekregen en mooie blommetjes gehaakt . Heel fleurig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Cindy, en met een beetje geluk heb je morgen je noteswap-brief. geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat heb jij een leuke envelop gemaakt, leuk om te doen hè! En een leuke zoon heb je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk hé om te doen , het snail-mail virus heeft me ook te pakken . Het struinen naar leuke dingetjes ,maar vooral het iets maken voor een ander is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen