zondag 5 mei 2013

(Verjaardags)post..

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag.
 
In het bijzonder :
Debby, Nel en Diana voor de lieve verjaardagskaarten
 
Daphne van Daphne en de Wereld verraste mij met een gezellig gevulde felicitatie envelop
 
 
Van Paulien van CreaPlien kreeg ik ook een lieve gevulde envelop waar bij het openmaken de bloemetjesconfetti in het rond waaierde
 
 
Verder ontving ik van de week de envelop van Elise van Gewoon Elise helemaal uit Amerika!

Allemaal leuke en gezellige spulletjes zoals oa. knoopjes, magneetjes, zaadjes, stickers. Teveel om op te noemen...
 
Van Antoinette van Twaatjes Diary ontving ik ook al zo'n lieve envelop.

 
Ze had gelezen dat ik via het DMS project nog niets had ontvangen en stuurde me daarom een verrassingsenvelop. Zoooo lief...!
En we kwamen er ook achter dat we met dezelfde Traveling Envelop van Round Robin meededen.
 
Lieve meiden, onwijs bedankt voor de fantastische kadootjes!
 
Gisteren kwam ook de brief van de NoteSwap binnen en wat bleek:
 
Sylvia van Zaanse Zolder en ik waren aan elkaar "gelinkt"! Erg grappig want dit was wel erg toevallig allemaal.
En zij is tenslotte de aanstichtster van het begin van mijn blog haha..
Ik twijfelde over het opstarten en Syl heeft me over de streep getrokken. Nogmaals dank daarvoor ;-)
 
Het is al weer zo'n stralende dag en ik "moet" van mijzelf nog zoveel doen:
de laatste pagina's van het Round Robin Notebook afmaken (die moet morgen op de post),
3 snailmailenveloppen vullen en de brieven daarvoor schrijven én eigenlijk wil ik ook nog met haaknaald en draad aan de slag.
 
Pffff......waar zal ik beginnen?
 
Nou gewoon....met een koffietje in de tuin de nieuwe Flair lezen.
 
Fijne dag!
 
Liefs,
Cindy


5 opmerkingen:

  1. wat zaalig weer Cindy, genieten he die post.
    Wat een heerlijke dag vandaag, zoo zonnig. Geniet ervan. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk al die post!!

    Geniet lekker van de zon, ga ik hier ook doen, al moet ik oppassen, want ik ben gisteren flink verbrand...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk zoveel post en alsnog gefeliciteerd!! Oh ik wist natuurlijk niet dat Syl en jij elkaar al 'kenden'. Ik heb in de noteswap zelfs 2 zussen aan elkaar gekoppeld zonder het te weten. Dacht: die hebben wel wat dingen met elkaar gemeen, haha! Maar uiteindelijk vonden ze het zelf wel grappig, gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke post ! En wat grappig dat wij aan elkaar gelinkt zijn hè maar dat wist Carolien natuurlijk niet. Helemaal niet erg hoor, gewoon gezellig. Ga jij maar even genieten van het zonnetje, die post komt wel toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De postbode weet je gelukkig goed te vinden!!! Alle adresproblemen opgelost.
    Fijn dat je er zo van genoten hebt. Het leuke van post is dat je dat altijd weer kunt bekijken. Ik heb mijn ontvangen crea-enveloppen allemaal opgehangen. Zó leuk!.
    Nel.

    BeantwoordenVerwijderen