woensdag 15 mei 2013

Wat een week!!

De titel zegt het al: "Wat een week"!
 
We begonnen vrijdagochtend met een lekkage in "het washok", de ruimte waar de wasmachine, droger en strijkplank staan.

Ik kwam onder de douche vandaan en wilde even de natte handdoeken en de rest in de wasmachine doen. Toen stond ik dus tot aan mijn enkels in het water. Ben zo blij dat de drempel een opstaande rand heeft!! Anders waren we nog veel verder van huis geweest.

De kraan van de watertoevoer bleek te lekken en had waarschijnlijk al een dag en nacht staan druppelen.

Mijn allerliefste paps gebeld en die heeft er een nieuwe kraan op gezet. Wat een zegen is dat toch: handige vaders!

Zondagmiddag wilde ik na een heerlijk ontbijt op bed van zoonlief
-cracker met vlokken
-snijkoekje met boter
-boterham met stroop en suiker (?!)
en een koffie verkeerd

mijn gekregen viooltjes water geven.
Dus had ik het water weer op de buitenkraan gezet, voor het eerst na de winter.

Maaaar....er klopte iets niet: ik had opeens bijna geen waterdruk meer in de keuken. Dus water er maar weer afgehaald.

Niets bijzonders verders.

Maandagochtend gaat zoonlief naar school en pakt zijn fiets uit de garage en schreeuwt: Mam, de garage staat helemaal met water!!

Bleek de waterleiding in de garage door de vorst kapot gevroren te zijn en had, in de periode dat ik het water op de buitenkraan zette, lekker staan spuiten in de garage.

BALEN BALEN BALEN!!

En jullie raden het al:
Paps weer gebeld en die heeft samen met mijn buurman op maandagavond de de waterleiding opnieuw dichtgelast.

Ze zeggen altijd dat ongeluk in drieën komt dus..... wat is het volgende ???

Gelukkig kreeg ik ook deze week weer hele lieve post.

Van Annemieke en Arlette (moeder en dochter) ontving ik een tijdje geleden een mail met de vraag of ik wilde snailmailen. Tuurlijk wil ik dat!


 
Ik ontving allerlei lieve creatieve spulletjes met als thema Hartjes oa. zelfgemaakte bedankkaartjes, een groot hart met thee en koffie, hartchocolaatjes (die zijn al op hihi) en stickers. En een lief kaartje en een (verlaat) verjaardagskaartje
 
 
Van Emma van Ems Secret Garden ontving ik een grappige envelop

met deze inhoud: 
Labels, papiertjes en een kaart
 
Van Diana van Daans Hobbyblog kreeg ik ook al zo'n leuk gevulde envelop.
En wat heeft ze haar best gedaan!!
Super mooie vogeltjes op een knijpertje en nog veel meer leuks. Kijk maar:
 
Maaaaar.....ik verstuurde ook post deze week:
 
 
De dames hebben dit, als het goed is, van het weekend ontvangen.
 
En ik heb ook leuk nieuws: Binnenkort ga ik een Give-Away doen bij 50 volgers.
 
Maar daar over de volgende keer meer!
 
Fijne dag nog!
 
Liefs,
Cindy
 
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een pech!! Maar gelukkig heb je een handige vader ;) hihi.
    Leuke post heb je ontvangen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig zo een vader ja! Ik hoop dat het nu even ophoudt met al dat water :-)
    Wat een ontzettend leuke post heb je gekregen, heeeeeeeeeerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge dat zat zeker tegen!! Hoop dat deel 3 niet gaat komen!
    Leuke snail mail heb je gekregen, dat zal een hoop goed gemaakt hebben van alle allende!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ellende zeg, maar gelukkig kreeg je troost van je fijne post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, het is helemaal goed gekomen met die DMS volgens mij! Wat een gezellige post heb je gehad zeg! Ik had van die Annemieke ook al een keertje snailmail gehad. Ik herkende de uitvoering van de knutsels.
    En wat een waterrampen heb je gehad, en wat een lieve paps heb jij, die dat toch zomaar aldoor weer komt repareren bij je, wat een schat.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ,wat erg al dat water herkenbaar en ik dan een soeplepel proberen het water toch weg te krijgen ..nu kan ik erom lachen toen niet ,dus kan me voorstellen dat je erg ervan baalt ..
    En ja ,staat op mijn weblog je leuk post..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een drama bij jou daar zeg, maar gelukkig maakt de post het dan een beetje goed hi hi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een week inderdaad, pfff! Maar dat moederdag ontbijtje klinkt erg gezellig :D en wat een mooie post allemaal!!!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een opeenstapeling van dingetjes! Maar leuke post maakt gelukkig veel goed, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Balen een lekkage,je hebt mooie post ontvangen,dank je wel voor je prachtige snail,sorry dat ik zo laat reageer,maar ben zo druk met mijn winkeltje,zodra ik thuis ben,stuur ik jou weer een leuke snail,fijne avond,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen