zaterdag 18 mei 2013

Werk in uitvoering

Nu het zulk grauw en nat weer is vind ik het heerlijk om 's avonds op de bank te haken.
 
Ik ben begonnen met een simpele Granny Square. Had nog geen idee wat het zou gaan worden.
 Maar toen ineens: PING!
Een kussenhoes...
 
Alleen omdat ik geen geduld had en hem 's avonds in één keer af wilde maken zit hij nu scheef op de (bestaande) kussenhoes. Het irriteert me gigantisch dus vanavond ga ik dat eerst eens eventjes opnieuw doen. En ik wil nog iets van een grote bloem of roos in het middelste roze vak maken maar of dat mij in dank wordt afgenomen door zoonlief ?
 
De volgende avond weer begonnen met een haakwerkje. 
Van mijn (inmiddels overleden) oma heb ik ooit eens een tas met wolletjes gekregen. Zij breidde daar o.a. sokken voor mijn opa voor. De blauwe wol die daarbij zat heb ik hier gebruikt

Jullie raden het waarschijnlijk al : dit wordt óók een kussenhoes
 
Die ga ik vanavond tijdens het Songfestival in elkaar zetten onder het genot van een kopje heerlijke koffie uit mijn nieuwe Senseo apparaat 
Die heb ik gekocht van het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen.
 
Voor mijn lieve kleine nichtje maakte ik nog een tandendoosje want mevrouwtje is druk aan het wisselen. Ze heeft zelf de kleurtjes en de kraaltjes uitgekozen.....
 
Ik ga straks even de Give Away samenstellen en een mooie foto maken. Wordt vervolgd......
 
Fijne dag nog! (en duimen voor Anouk he?)
 
Liefs,
Cindy
 
 


4 opmerkingen:

  1. gezellige hoesjes !
    En natuurlijk zitten we al bijna klaar voor Anouk hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gehaakt meidje.
    En dat tandendoosje, zooo lief en schattig. Zal ze wel blij mee zijn.
    Wauw, wat een mooie senseo!
    Fijne avond gewenst, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je zo aan het haken bent, is er inderdaad perfect weer voor! het tandendoosje is enig!! En ja.. zeker gaan we duimen voor Anouk, spannend hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een leuk tandendoosje, wij gaan ook kijken naar anouk!

    BeantwoordenVerwijderen